Nog maar...

dagen

Nog maar...

dagen

Meest gestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over de Diëtistendagen 2025. Voor andere vragen of specifieke informatie, stuur ons een e-mail of bel naar +31 (0)71 2020 303.

Eigen sessies

De specifieke richtlijnen voor de inhoud van je voorstel kun je vinden in de uitnodiging voor eigen sessie. Zorg ervoor dat je voorstel voldoet aan de richtlijnen die daarin worden beschreven.

In de uitnodiging voor eigen sessie tref je alle details aan die je nodig hebt om je voorstel te kunnen indienen.

Werk de beschrijving van je eigen sessie eerst uit in Word. Controleer je tekst goed op inhoud en spelling. Je kunt na het indienen de tekst niet meer aanpassen.

Klik op de groene button op de pagina eigen sessies om je voorstel online in te dienen. Vul alle gegevens volledig en zorgvuldig in. Kopieer de beschrijving uit je Word-bestand en plak deze in het online formulier. 

Voorstellen kunnen worden ingediend tot en met woensdag 21 mei 2025.

Het indienen van een voorstel voor een eigen sessie is kosteloos. Alle sprekers dienen zich, nadat zij bericht hebben ontvangen over de acceptatie van hun voorstel, te registreren als congresdeelnemer. De registratie dient uiterlijk maandag 8 september 2025 voltooid zijn.

Ja, je kunt meerdere voorstellen indienen. Aangezien er 6 sessierondes zijn, kun je maximaal 6 voorstellen indienen.

Nee, het is niet mogelijk om je voorstel later nog aan te passen.

Ja, je kunt meerdere sprekers opgeven in het voorstel. Houd er wel rekening mee dat alle sprekers zich als congresdeelnemers dienen te registreren.

Op donderdag 19 juni 2025 ontvang je per e-mail bericht over de acceptatie of afwijzing.

Op woensdag 14 oktober ontvang je per e-mail bericht over de definitieve indeling van jouw sessie in het programma en in welke zaal deze zal zijn. Op dat moment is het volledige definitieve programma ook op de website te bekijken.

In de e-mail over het definitieve programma die je op 14 oktober 2025 ontvangt, kun je lezen welke voorzieningen in de zalen aanwezig zijn. Ook ontvang je dan een overzicht van de zaalzetting en de capaciteit.

Ja, je kunt een PowerPoint-presentatie tonen. Maak deze op in breedbeeld (verhouding 19:6) en neem deze mee op een USB-stick. Je kunt de presentatie zelf bedienen op de Windows laptop die in elke zaal aanwezig is.   

Nee, sprekers van eigen sessies ontvangen geen vergoeding of sprekerskorting op de registratie, maar je kunt uiteraard wel gebruik maken van de vroegboekkorting als je je voor 8 september 2025 registreert.

Als spreker ontvang je na het congres een verklaring voor het geven van een scholing t.b.v. je portfolio in het Kwaliteitsregister.

Het indienen en toekennen van de accreditatiepunten verloopt volgens de richtlijnen op deze pagina

Laat dit zo snel mogelijk aan het congressecretariaat weten per e-mail.

Geef in de mail aan of je eventueel wel op een ander tijdstip zou kunnen, zodat we kunnen proberen je sessie te verplaatsen. De mogelijkheden hiertoe zijn beperkt, maar wij zullen ons uiterste best doen. Mocht je helemaal niet aanwezig kunnen zijn, zou je eventueel een collega kunnen vragen je presentatie over te nemen. Als dit mogelijk is, ontvangen wij graag de volledige naam, de organisatie en het mailadres van de vervangende spreker.

Als alternatieven niet mogelijk zijn, dan kun je in de mail aangeven dat je je sessie wil terugtrekken.      

Registratie

Je kunt je online registreren via de groene button op de registratiepagina.

Kom je met vijf personen of meer, dan kun je gebruik maken van de groepsregistratie. Voor de groepsregistratie wordt één factuur opgemaakt op het aangegeven factuuradres. De groepsleden ontvangen twee weken voor aanvang van het congres praktische informatie per e-mail. Download het groepsregistratieformulier en vul deze volledig in. Het ingevulde document ontvangen wij graag per e-mail

Op de dag/dagen waarvoor je je hebt geregistreerd heb je toegang tot alle presentaties en de ontvangst, pauzes en lunch. Heb je je voor beide dagen of alleen de vrijdag ingeschreven, is ook het diner en feest op vrijdagavond inbegrepen.

Ja, op zowel vrijdag als zaterdag kun je per dag 4 accreditatiepunten behalen. Dit is gebaseerd op het voorlopige programma dat nu beschikbaar is. Zorg ervoor dat je bij de registratie je juiste KP-nummer invult. Vergeet op de dag van het congres niet je handtekening te zetten op de accreditatielijst.

Als je een eigen sessie verzorgt, kun je ook punten ontvangen. Na afloop van de Diëtistendagen 2025 ontvang je van ons een certificaat die je kunt indienen. Het indienen en toekennen van deze punten verloopt volgens de richtlijnen op deze pagina

Je kunt je registratie afrekenen via iDEAL of Bancontact.

Je kunt je dieetwensen opgeven bij je aanmelding.

Een registratie voor twee dagen is persoonsgebonden en kan niet gedeeld worden met een collega. Wanneer je voor beide congresdagen bent geregistreerd, maar slechts één dag aanwezig kan zijn, kan je registratie worden gewijzigd naar één dag. Je collega wordt afzonderlijk geregistreerd. Graag verwijzen we je naar de algemene voorwaarden. Wijzigingen kunnen uitsluitend per e-mail worden doorgegeven aan het congressecretariaat. 

Als je verhinderd bent, verzoeken we je dit zo snel mogelijk per e-mail door te geven aan het congressecretariaat. Afhankelijk van het moment van annuleren kunnen er annuleringskosten van toepassing zijn. Wil je annuleren of heb je vragen over de voorwaarden? Neem dan contact met ons op.

Bij verhindering van de deelnemer is een plaatsvervanger, indien deze niet reeds ingeschreven staat, welkom. De deelnemer meldt de plaatsvervanger per e-mail, waarin de volgende gegevens zijn opgenomen: de volledige naam, het e-mailadres, de functie, de naam van de organisatie en het telefoonnummer van de vervanger. Dit brengt geen meerkosten met zich mee. Eventuele verrekening van kosten dient onderling te worden afgehandeld tussen de oorspronkelijke deelnemer en de plaatsvervanger. De oorspronkelijke deelnemer blijft te allen tijde verantwoordelijk voor de betaling van de factuur.